KOSGEB ÇAĞRI MERKEZİ
444 1 567

KOSGEB ile Türksat A.Ş. arasında imzalanan bilişim ve iletişim teknolojileri konusunda stratejik ortaklık ve işbirliği dönüşümüne esas teşkil edecek hususları içeren İşbirliğine Esas Protokol kapsamında, KOSGEB Çağrı Merkezi hizmeti işletime hazır hale getirilmiştir.

KOSGEB’in 20. kuruluş yıldönümünde test açılışı yapılan Çağrı Merkezi, 3 ay gibi kısa bir sürede uygulamaya alınmış ve işletimine ilişkin süreçler de tamamlanmıştır.

KOBİ’ler ve girişimciler detaylı bilgi, soru, görüş ve öneriler için KOSGEB Çağrı Merkezine tüm illerden 444 1 567 numaralı telefon üzerinden veya , internet ve elektronik posta yoluyla ulaşabilmektedir.

KOSGEB Çağrı Merkezi, Türkiye’nin tüm illerini kapsayacak şekilde 7 gün 24 saat, resmi ve dini tatil günleri dahil olmak üzere hizmet vermektedir.
Çağrı Merkezi hizmeti 16 Müşteri Temsilcisi ve 1 Takım Liderinden oluşmaktadır. Bu sayı ihtiyaca binaen Başkanlığımız tarafından artırılabilecektir.

Müşteri Temsilcilerinin çalışma saatleri 08:00’de başlayıp 19:00’da bitecek olup, diğer zamanlarda ise sesli yanıt sistemi devrede olacaktır.


KOSGEB Çağrı Merkezi’nin 5 ana menüde hizmet vermesi kurgulanmıştır. Bu menüler ile KOSGEB hedef kitlesinde yer alan KOBİ’ler ve girişimciler;   
    
1-         KOSGEB Destek Programları, KOSGEB Kredi Faiz Destekleri ve Laboratuvar hizmetleriyle ilgili bilgilere,
2-         KOSGEB desteklerinden kimlerin faydalanabileceği, desteklenen sektör başlıkları ve KOSGEB Veri Tabanına kayıt aşamaları hakkında bilgilere,
3-         Vergi numarası veya T.C kimlik numarasını tuşlamak suretiyle KOSGEB Veri Tabanı Kayıt Durumu, Aktiflik/Pasiflik Durumu, Bağlı Bulunulan Hizmet Merkezi ve Uzman Bilgisi, KOBİ Beyanname Durumu ve Kredi Durumu bilgilerine,
4-         KOSGEB hakkında genel bilgiler ile plaka kodunu girmek suretiyle KOSGEB hizmet merkezleri iletişim bilgilerine,
5-         KOBİ’lere yönelik olarak uygulanan Avrupa Birliği Programları hakkında bilgilere ulaşabilmektedir.
Hizmet kalitesinin öneminin gün geçtikçe arttığı ülkemizde, Çağrı Merkezi ile KOSGEB yeni hedef kitlesi olan KOBİ’ler ve girişimciler ile daha doğru ve verimli iletişim kuracaktır. KOSGEB Çağrı Merkezi, KOSGEB’de yaşanan değişim ve dönüşüme katkıda bulunacak ve KOBİ’lere rehberlik edecektir.