Destek Programı Hatalı İşlem Doğru İşlem
Yurt Dışı Pazar Destek Programı KOBİ Bilgi Sistemi üzerinden başvuru esnasında, başvuruya ek olarak mevzuat gereği talep edilen Yurt İçi Marka Tescil Belgesi dışında başka bir doküman yüklenmesi Sistem üzerinden sadece Yurt İçi Marka Tescil Belgesi'nin yüklenmesi yeterlidir.
Yurt Dışı Pazar Destek Programı KOBİ Bilgi Sistemi üzerinden başvuru esnasında, proforma fatura / fiyat teklifi kaydı ekranında, yabancı işletme'den alınan belgenin sisteme yüklenememesi sorunu Başvuru formunda, proforma fatura / fiyat teklifi kaydı ekranında, yabancı işletme kutucuğunun seçilmesi durumunda vergi no ve işletme adı kontrolü yapılmamakta ve ilgili proforma fatura / fiyat teklifi kaydedilebilmektedir.
Yurt Dışı Pazar Destek Programı KOBİ Bilgi Sistemi üzerinden başvuru esnasında, işletmeye ait mali bilgilerin sistem tarafından getirildiği ekranda görünen bilgilerin gerçeği yansıtmaması sorunu Bu durumda, işletmeye ait mali bilgiler ve çalışan bilgilerinin getirildiği ekrandaki "veri güncelleme butonu" ile sorun giderilebilmektedir.
Güncelleme Tarihi: 24 Haziran 2020